niedziela, 15 stycznia 2017

Wyzwanie noworoczne

Witamy się z Wami w nowym roku :) Pierwszy raz ciężko mi zacząć, pierwszy raz piszę, kasuję i tak w kółko. Dawno nas nie było i aż nie wiem od czego zacząć ;) Zabiegana, zapracowana mama, postanowiła się jednak ogarnąć i zrobić z tym porządek. Czas w końcu zmienić moje plany w czyny i porządnie zabrać się do roboty.


Postanowienia noworoczne - macie takie? Czy tworzycie listy i później skrupulatnie je wypełniacie?
Ja przyznam się bez bicia że jeszcze chyba nigdy nie udało mi się takiej listy uzupełnić ;) Zwykle robię je a później zapominam. W tym roku postanowiłam jej po prostu nie robić. Moje tysiąc pięćset pomysłów na minutę mnie rozprasza i ciągle coś zmieniam. W tym roku postanowiłam że będę robiła sobie wyzwania. Każdy nowy tydzień będzie rozpoczynał się nowym wyzwaniem. Będą one różne, w zależności od moich pomysłów ale muszą się odbyć jak najszybciej, nie ma odkładania.

Zaczynamy od poniedziałku ;) W poniedziałek będziecie widzieli na naszym instagramie i facebooku zapowiedź.. na koniec tygodnia podsumujemy czy się udało wykonać zadanie ;)

A może chcecie się pobawić ze mną? ;)

1 komentarz:

  1. Kochana nie lubię i nie robię postanowień! Ale Tobie życzę realizacji planów :) My z mężem w tym roku zrobiliśmy sobie listę BUDOWLANO-REMONTOWO-ZAKUPOWĄ dotyczącą naszego domku. Podpunktów sporo nam wyszło - zobaczymy ile uda nam sie z tej listy zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Łobuziaki , Blogger