poniedziałek, 6 czerwca 2016

Kąpielowe potwory - jak ich unikać!


Kiedy dziecko rośnie, rosną również ilości zabawek. I to nie tylko w dziecięcym pokoju, rozprzestrzeniają się one wszędzie, nawet w łazience ;)  Zabawa w wodzie to świetna sprawa, ja też lubiłam gdy byłam mała. Moje maluchy uwielbiają się bawić w kąpieli ale wybierając im zabawki kieruję się jedną podstawową zasadą, czy da się w łatwy i dokładny sposób zachować czystość. Małym gumowym zabaweczkom z mini dziurką, która fajnie "sika" podczas kąpieli mówię stanowczo nie! Niestety nie raz przekonałam się ile tam się w nich brudu. Niby staramy się, myjemy, w środku płuczemy, pozostawiamy do wyschnięcia. Ale nic ten wstrętny brud rozwija się w środku. Jak dla mnie jest to obleśne i nie do przyjęcia aby dawać takiego potwora dziecku. Choć to nie tylko w tych gumowych potworkach takie cuda się zdarzają, młyn wodny, a czemu by nie...


Ale mam też kilka sprawdzonych zabawek, które świetnie się myje i nie zbiera się w zakamarkach brudek :)

1. Mali Surferzy od Skip Hop - 2 świecące kuleczki pszczółka i sówka, pływające na deseczce. Rewelacyjne do mycia i zabawy.
http://skip.zone/kapiel/70-zabawki-do-wody/233-swiecacy-surferzy-zoo-do-wody.html

2.Piankowe puzzle do kąpieli - zadziwiająco proste do umycia, po kąpieli wystarczy dobrze przepłukać wodą, a gdy nie ma się miejsca na przechowywanie wystarczy powiesić na ścianie :)
https://www.mamissima.pl/zabawki/meadow_kids_-_zabawka_do_kapieli_palac_3d.html

3. Kubeczkowa wieża z Fisher prise - kiedyś służyła do układania wieży w pokoju, ale się znudziła i swoją drugą młodość przeżyła w łazience. Kubeczki z tej trójki najłatwiej "łapią" brud ale i na nie mam sposób, poza codziennym myciem, co jakiś czas mają porządne mycie w zmywarce ;)
https://www.feedo.pl/fisher-price-kubeczki-do-ustawiania?gclid=Cj0KEQjwvtS6BRC8pcKn8OXIg_wBEiQAqtpiz-pNYZ4gzY9KGyjXxs8JoBFx4oV8DQiCeihEQhTKA5oaAuGT8P8HAQ











Opakowania po kremach, pillingach czy butelki po szamponie też u nas świetnie się sprawdzają ;)

A wasze maluszki czym się bawią w kąpieli?

2 komentarze:

  1. Moja córka najchętniej w kąpieli bawiła się pustymi butelkami np po płynie do kąpieli :) Ja nienawidze tych gumowych zabawek, które niby piszczą, ale zbiera sie w nich woda a potem kamień :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O te dokładnie mi chodziło, przez tą małą dziurkę wpada woda do środka i wystarczy ciutek by coś się rozwinęło :( Lepsze butelki i inne pojemniczki ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Łobuziaki , Blogger