czwartek, 14 stycznia 2016

Nowy na Nowy Rok :)

Halo, halo.. czy jest tu ktoś jeszcze???

Długo nas nie było, oj długo, ale mam nadzieję, że jeszcze ktoś tu zaglądał :) Meldujemy się Kochani w nowym roku. Mam nadzieję, że ten będzie dla nas lepszy niż zeszły. Od połowy września niemal bez przerwy aż do samego końca starego roku przechorowaliśmy. Chorowaliśmy zgodnie całą czwórką najczęściej równolegle. Z bezsilności próbowaliśmy wszystkich leków i domowych specyfików dopiero chyba syrop z czosnku postawił nas na nogi.

Sił na pisanie ani na oglądanie innych blogów nie miałam zupełnie, ale może wiecie jak to jest być chorym i mieć jeszcze chore dzieci i chorego męża. Do tego te niekończące się choroby trochę mnie podłamały, no bo jak to jedno się kończy a drugie zaczyna i tak w kółko. Kuracji uodparniającej maluchy nie mogły wziąć bo trzeba po chorobie wytrzymać dwa tygodnie, a to u nas było nie wykonalne.. no może w tym roku się uda :)

Mam nadzieję, że już chorować nie będziemy i w końcu do Was wrócimy, bo tęskniliśmy :) A Wy za nami choć troszkę?

Z życzeniami zdrowia, szczęścia i radości w Nowym 2016 r. witamy się z Wami :)

Ania i łobuziaki :)


14 komentarzy:

  1. Ale u Was ładnie, a u nas tak szaro, smutno :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiękne duże płatki napadały, mamy nadzieję, że się utrzymają :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Po ostatnich przejściach to dla nas najcenniejsze :)

      Usuń
  3. Zakaz chorowania! Zrozumiano ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymęczyły Was te choróbska. Oby Nowy Rok upływał w zdrowiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wymęczyły strasznie ;) Mam nadzieję, że nowy przyniesie tylko pozytywne zmiany :)

      Usuń
  5. Widziałam na FB, że zdrowotnie Was pogromiło i mam nadzieję, że już jesteście na prostej :) Jesteś jednym z tych blogów, gdzie długo nic nie widziałam i cos mi brakowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi miło się zrobiło :) Kolejny powód, żeby w końcu się zmotywować bardziej do pisania :*

      Usuń
  6. Wszystkiego dobrego i zdrówka przede wszystkim dla całej rodzinki życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) tego nam najbardziej trzeba :)

      Usuń
  7. Zdrówka, zdrówka i raz jeszcze zdrówka życzę dla Was w tym nowym roku. I pewnie, że tęskniliśmy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Łobuziaki , Blogger