czwartek, 3 grudnia 2015

Słów kilka gdzie nas ostatnio poniosło... ;)

Przy kubku gorącej herbaty z zasmarkanym nosem i bez głosu zbieram się w sobie już od kilku ładnych dni aby Wam opowiedzieć nasz ostatni wypad. Od jego wyjazdu minęło już trochę czasu ale ciągle o nim pamiętamy.

15 listopada mieliśmy przyjemność gościć z Miśkiem na V Warmińsko-Mazurskim spotkaniu blogerów. Piątym choć dla nas pierwszym, mam nadzieję że jeszcze kiedyś nas nogi poniosą w tę stronę. Uwielbiamy podróże i poznawanie nowych miejsc, a wyjazd dwudniowy stanowczo dla nas był za krótki.
Ale dziś nie o wyjeździe i zwiedzaniu Olsztyna a o spotkaniu chciałam Wam napisać.




Najlepszą chyba reakcją na spotkanie było to, że moje dzieci nie chciały z niego wyjść ;-)

Ja też wyjechałam z niego bardzo zadowolona, miłe ploteczki z dziewczynami które już znałam z poprzedniego spotkania, dziewczyny których blogi czytałam już dłuższy czas ale też nowe twarze które miło mi było poznać.

Spotkanie odbyło się w bardzo fajnym miejscu Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji w Olsztynie - fajna sala do spotkanie z przeszkloną ścianą przez którą można było podglądać bawiące się maluchy, którym to atrakcje zapewniły ciocie z Groszków i Warmiolandii. A sprawcą całego zamieszania była organizatorka spotkania Roksana

Spotkanie było bardzo napięte przez mnóstwo ciekawych wykładów. Pierwsza prezentacja była przeprowadzona przez firmę Pramerica. Kilka słów na temat ubezpieczeń dzieci i rodzin.

Kolejny wykład przeprowadziła pani dr inż. Hanny Płuszki - o żywieniu dzieci nigdy za wiele, zawsze można dowiedzieć się ciekawych rzeczy o których żywieniu, a to przecież wszystko dla dobra maluchów.

Inicjatywna "Głodni zmian" była znana mi już wcześniej, więc z przyjemnością wysłuchałam co jeszcze ciekawego na ten temat opowiedziała nam Magdalena Kołodziej z fundacji My Pacjenci. Sprawa bardzo ważna, warta zainteresowania, bowiem ma na celu wprowadzenie darmowych porad dietetycznych dla dzieci. Kto nie słyszał polecam się zapoznać i podpisać e-petycję :)




A najbardziej do gustu przypadł mi wykład Pani dr Mileny Długozima z Krainy Zdrowego Uśmiechu. Choć my z maluchami chodzimy do dentysty dosyć często to nie o wszystkich dentysta na wizycie informuje. Więc przyjemnie było się dowiedzieć kilka nowości.

Spotkanie to miało oprócz fajnych wykładów i przyjemnego plotkowania jeszcze jeden bardzo ważny cel - cel charytatywny. Podczas spotkania można było wykupić cegiełki oraz wylicytować kilka fajnych rzeczy przekazanych przez sponsorów :) A sumka całkiem nie mała, bo udało nam się zebrać aż 1721 zł, które zasiliło konto fundacji "Przyszłość dla Dzieci".







Sponsorów dzięki którym mogliśmy zasilić Fundację oraz od których dostaliśmy upominki było całkiem sporo i dziękujemy im za wsparcie naszego spotkania:


My też pojechaliśmy z małymi świątecznymi prezentami i mamy nadzieję, że się spodobały ;)
















 Dziewczyny za udostępnione bardzo dziękuję :) Będą miłą pamiątką :)












4 komentarze:

  1. Aniu, przyciągnęłam Cię dziś myślami. Wchodziłam nawet na bloga, żeby coś napisać, ale nie wiedziałam gdzie się wpasować :) Fajnie, że się odezwałaś. Już wiem, gdzie byłaś, jak Cię nie było.
    I nas dopadło choróbsko, ale wreszcie zakupiłam Katarek. Miałaś rację - rewelacja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałam trochę zmotywowana do napisania, bo przyznam, że ostatnio zwyczajnie padam na twarz :( Cztery osoby w domu chore, do tego zaraziliśmy babcię i pradziadka więc nawet nie miał nas kto poratować.. Ale mam nadzieję, że pomału w końcu się ogarnę ;)
      Nie fajnie, że was też choróbsko dopadło - dużo zdrówka!! Cieszę się, że katarek Wam pomógł - u nas ostatnio non stop w użyciu ;) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Pani Aniu bardzo dziękujemy za polecanie KATARKA. Życzymy dużo zdrowia ! Mamy nadzieję, że szybciutko razem wygonimy to katarzsko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że i Wam nasz sposób pomaga. Dużo zdrówka i dla Was :-)

      Usuń

Copyright © 2014 Łobuziaki , Blogger