poniedziałek, 2 listopada 2015

"Wyczyny Bartka Koniczyny" - Danuta Zawadzka

Nie wiem jak to się stało, że trafiłam na fb Danuty Zawadzkiej i to w momencie kiedy miała u siebie akcję "Książka z autografem". Ja w swoim księgozbiorze nie mam żadnego autografu, więc pomyślałam, że to może być super pamiątka dla Miśka. Zwłaszcza, że tytułowy bohater nosi jego imię ;) Wyjątkowa książka czekała troszkę czasu na odpowiednią okazję, a były nią urodziny...



"Wyczyny Bartka Koniczyny" - Danuta Zawadzka - wyd. Skrzat
Choć książka jest dedykowana dla troszkę starszych dzieci niż mój Misiek i bałam się, że 3 latkowi może nie odpowiadać to się myliłam.. Napisana jest lekkim  językiem, przyjemnym do czytania również dla rodziców :-)
Bartek to dziewięcioletni chłopiec, który ma bardzo zajętych rodziców. Aby nie zostawał sam w domu rodzice postanawiają go oddać pod opiekę dziadków z Zaniemyśla. A w Zaniemyślu wraz ze swoją bandą wymyślają nowe przygody. Bartek łapie żaby, goni kury, łowi ryby, piecze ciasto, pisze list do Św. Mikołaja.




Kilka słów od wydawnictwa:
"Bartek zbiera żaby, tresuje kury, poszukuje duchów i ucieka, kiedy chroboczą w starej szafie. Czasami zdarza mu się zawisnąć na rynnie. Potrafi także upiec tort urodzinowy i wysprzątać kuchnię płynem do.. czyszczenia toalety. Bo on, Bartek Koniczyna, ma głowę pełną pomysłów!"

Książka ta będzie za pewne świetną lekturą dla dzieci które potrafią już samodzielnie czytać i chodzą do szkoły. Chociaż przygody Bartka śmiało można zacząć czytać już mniejszym urwisom :)
Nasza książka jak już Wam pisałam, jest dla nas wyjątkowa bo dedykowana specjalnie dla Miśka :)
Zachęcam Was do śledzenia profilu autorki bo co jakiś czas jest akcja "Książka z autografem" i Wy również możecie sprawić swoim maluchom taką wyjątkową pamiątkę :)


7 komentarzy:

  1. No proszę - książka prezentuje się bardzo ciekawie. Może rozejrzę się na stronie tej pani za książkami dla moich synków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinny się Twoim chłopcom spodobać :-) A i niedługo Mikołajki i Święta więc sporo okazji na prezenty :-)

      Usuń
  2. Autorki nie znałam, ale mamy w biblioteczce pozycje wydawnictwa Skrzat.
    Książka będzie na pewno ciekawą lekturą i wspaniałą pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewątpliwie wspaniała pamiątka :-) Muszę jeszcze Niuni taką sprawić :-)

      Usuń
  3. Nie mogę się doczekać momentu, kiedy Maję będą interesowały takie książki. Teraz jesteśmy na etapie krótkich wierszyków o krówkach i kotkach ;)
    Lecę śledzić profil p.Doroty!

    PS. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Jeśli miałabyś ochotę wziąć w tym udział, zapraszam! ;) Będzie mi bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do książeczek to ani się obejrzysz a już takie będziesz wybierała...dzieci tak szybko rosną :-) Dziękuję za nominację :-*

      Usuń
  4. Wygląda intrygująco :) Jeszcze jej nie znamy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Łobuziaki , Blogger