wtorek, 15 września 2015

Spotkanie blogujących mam w Koszalinie - cz.2 - Sponsorzy

 Dziś troszkę na szybko pokażę Wam w skrócie moją górę prezentów, którą wywiozłam ze spotkania blogujących mam, o którym pisałam Wam ostatnio -> o tutaj.
Organizatorki bardzo się postarały i do domu puściły nas z wyładowanymi po brzegi torbami ;)


 Iza Skabek - autorka książek dla maluszków, którą dopiero poznajemy..  już skradła nasze serca, ale o niej więcej niebawem :)

CzuCzu - chyba nie trzeba nikomu przedstawiać :) Tym bardziej z chęcią sprawdzimy kolejne nowości :)

Dizolve - o tej nowości chyba już każdy słyszał, a jeśli nie to możecie poczytać o niej o tutaj

Oillan - na rynku dostępnych jest sporo kosmetyków dla dzieci, i o tych nie raz słyszałam, jednak nie próbowaliśmy ich do tej pory, a teraz zastanawiam się dlaczego? są świetne - ja już je pokochałam ;)

Emolium - znacie na pewno, choćby ze słyszenia? My znamy :)

Plus dla skóry - nie znaliśmy wcześniej, ale z chęcią sprawdzimy :)

Baby Cap - kolejna firma której wcześniej nie znaliśmy, ale z chęcią poznamy :) I nawet już kolejne produkty mamy na oku :)

MyBra - a dzięki tej firmie mogłam się przekonać jaki w rzeczywistości powinnam nosić stanik ;)


Skrzynka Smaku - polskie produkty od lokalnych, sprawdzonych dostawców? Chyba musimy to sprawdzić i dzięki otrzymanemu bonowi coś zamówić :)

Salvequick - plasterki przydatne w każdym domu :) Moje maluchy nie są na fali minionków, ale lubią kolorowe plasterki więc na małe stłuczenia na pewno się przydadzą :)

Bio Oil - próbka wielkości mini ;) ciężko będzie przetestować działanie, co najwyżej wchłanianie :p

Ustronianka - wody to chyba nie trzeba reklamować bo każdy wie, że zdrowa woda, życia doda :D

Lukrecja- piernik na każdą okazję - no i dylemat, zjeść go czy nie zjeść :D

Hand-Art - własnymi rękami - uwielbiam rękodzieło i wiem ile ono pracy kosztuje :) Tym bardziej dziękujemy za taką piękną laleczkę do kolekcji mojej Niuni :)


Omegamed - coś na co bardzo liczymy, że pomoże nam przetrwać okres jesienno-zimowy :) Sprawdzamy właśnie na starszaku ale i mam ochotę już Niuni kupić syropek dla maluchów :)


Letterka Jewellery - piękne mini magnesiki na lodówkę w kształcie pierniczków :) Czyż nie są urocze? Zapewne będą trzymały świąteczną listę zakupów :)


A wszystkie te prezenty zostały zapakowane w super torbę od Bubble Tea 7 - ja na pewno wpadnę sprawdzić jaką mają dobrą herbatkę (poznacie mnie po takiej torbie :D)

Pamiątkowe zdjęcia można było natomiast zrobić sobie pod plakatem wydrukowanym przez Drukarnię Cyfra Piaseczno

4 komentarze:

  1. Organizatorki puściły Was z torbami :) Prezenty rewelacyjne, a ile tego. Oczywiście mnie najbardziej zainteresowały książeczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie prezenty super :) A kilka z nich już mogę śmiało powiedzieć, że na prawdę przypadły nam do gustu :)

      Usuń

Copyright © 2014 Łobuziaki , Blogger