piątek, 14 sierpnia 2015

Szydełkowe kreacje


Nie wiem czy wiecie czy też nie, ale uwielbiam różne techniki handmade.  Najczęściej towarzyszy mi szydełko bo zwyczajnie można zabrać je wszędzie, można przerwać w dowolnym momencie, a gdy wymyśla się swoje wzory to nie trzeba mieć żadnego innego przy sobie. Jak dla mnie jest to doskonała chwila relaksu ale i również odstresowania. Często należy coś policzyć, więc głowa zajmuje się czym innym ;)



Dziś tylko chciałam się pochwalić co ostatnio wymyśliłam dla Niuni :) Czapeczka, torebeczka.. a to włochate to spódniczka :D







I kilka Niuńkowych stylizacji z naszymi szydełkowymi rzeczami :)



Sukienka - H&M
Buty - H&M


Bluzka - GAP
Buty - Mazurek



Bluzka - Zara Kids
Spodnie - F&F
Buty - H&M


Sweterek - George


Bluzka - Zara Kids
Buty - Emel


20 komentarzy:

  1. Piękne, szczególnie torebeczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mała modnisia lubi dodatki ;) Torebeczki i buciki ;)

      Usuń
  2. no po prostu nie mogę się napatrzeć :))). usztywnialas jakoś tę torebkę? piękna, sama bym nie poradziła ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczym nie usztywniałam, chciałam aby była miękka :) Jest bardzo prosta do zrobienia, ale jeśli nie dasz rady to mogę jedną dla Jaśminki zrobić :)

      Usuń
  3. Jak już Ci pisałam... cuda! I ta spódniczka... masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. to samozaparcie... tak mi się czegoś zachciało na szydełku, aż rozpracowałam to i się nauczyłam :D

      Usuń
  5. Co za misterna robota! Dla mnie to czarna magia :) Te wszystkie wzorki i niewidoczne zakończenia. Wyższa szkoła jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też tak myślałam, ale zawzięłam się i nauczyłam :)

      Usuń
  6. Piękne kreacje. Fajnie się komponują z garderobą Niuni.
    Ja też lubię szydełko. Nawet teraz obok mnie leży napoczęta robótka. Tyle, że ja nie wyszłam poza serwetki. Inne rzeczy wydają mi się trudne. Aniu a co wydziergamy dla naszych Chłopaków? Może coś podpowiesz :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj Kochana dla chłopców to zawsze problem ;) Mojemu Miśkowi zrobiłam do tej pory czapkę (tą którą mam jako zdjęcie profilowe) i 2 sweterki :) Na jesień na pewno by się przydała jakaś nowa czapka i sweterek :) Co sądzisz? :D

      Usuń
  7. Wow! Masz talent. ;)
    Spódniczka jest zachwycająca i z pewnością dość pracochłonna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przy spódniczce trochę roboty było, ale nie aż tak dużo jak się wydaje ;) Te falbanki są z takiej specjalnej fantazyjnej włóczki więc musiałam tylko zrobić podkład i wrobić w niego te falbanki :)

      Usuń
  8. Ale cuda! Przyznam, że próbowałam swoich sił na szydełku... z marnym efektem. Wolę druty :) też je można wszędzie zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na drutach to ja niestety tylko szalik albo czapkę ;p Nie bardzo umiem robić wykończenia w sweterkach, mam problem z rękawami... chociaż bardzo bym chciała umieć :D

      Usuń
  9. Zazdroszczę umiejętnosci szydełkowania. Cuda tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  10. no kochana, nie ukrywam, że szczena opada. Szkoda, że ja nie mam takiego daru :)) A chciałabym, oj chciała :-)) Super Ci to wyszło :-))

    ps. Młody ma właściwie identyczny plecak do przedszkola :) Różnicą jest kolor uchwytu, który u nas jest czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadaj to Cię poduczę :D
      Bartki chyba już tak mają że samochody uwielbiają :D

      Usuń

Copyright © 2014 Łobuziaki , Blogger