środa, 29 kwietnia 2015

71. Emocje



Ostatnio zainteresowanie wzbudziła książeczka kupiona jako uszkodzona.. śpieszę więc pokazać kolejną taką zdobycz. Ta książeczka ma kilka mikroskopijnych wgnieceń, jedną rysę (którą zobaczyłam dopiero na zdjęciu) i jest przybrudzona okładka. A w zasadzie była bo wystarczyła wilgotna ściereczka :) W porównaniu do poprzedniej na tamtej zaoszczędziłam dużo więcej, na tej tylko 2 zł ;)


"Emocje" Tadeusz Ross - wyd. Skrzat

Czasami ciężko jest wytłumaczyć małemu dziecku co to są emocje. Książka w doskonały sposób pomaga nam przekazać co to znaczy, a przy okazji jest bardzo pomysłowa i dowcipna.

"Co to są emocje, chyba
nikt z was nie ma wątpilowości;
ktoś się BOI wieloryba,
ktoś się CIESZY, że ma gości.

Komuś ŻAL jest kogoś wielce,
a ktoś kogoś bardzo LUBI,
ktoś ZAZDROŚCI ładnej Elce,
ktoś się ZŁOŚCI, ktoś się CZUBI..."



Co o książce pisze wydawnictwo?
Pomysłowe, dowcipne i pełne wdzięku wiersze dla najmłodszych. A w nich ważne dla każdego dziecka pytania:
- Co to są emocje?
- Dlaczego płaczemy?
- Skąd się bierze radość?
- Czy zazdrość jest zła?
Mądre odpowiedzi, ozdobione niezwykłymi ilustracjami, tworzą niepowtarzalny klimat tej książki, której autor z wyczuciem i finezją opowiada o tym, co czują ludzie. W książeczce znajdziesz także płytę CD z nagraniami autora.





Dziś dostałam informację że 7 maja będzie dzień darmowej dostawy w wydawnictwie Skrzat więc warto skorzystać i kupić książkę, a może przy okazji na próbę jedną uszkodzoną :)

A Wy w jaki sposób tłumaczycie dzieciom emocje?

18 komentarzy:

  1. Już upatrzyłam sobie jedną pozycję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam upatrzonych kolejnych kilka ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Szczególnie dla mojego Miśka który jest czasami zazdrosny o siostrę :D

      Usuń
  3. Fajna ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://testowanieartdzieciece.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będziemy zaglądać po kolejne inspiracje :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Porównujesz ceny z aros.pl? Zaglądałam wczoraj na stronę wydawnictwa skrzat i mają naprawdę sporo fajnych uszkodzonych książek w niższych cenach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam Kasiu że kilka razy byłam na stronie aros.pl aby porównać ich ofertę i niestety ich oferta była wyższa od mojej księgarni.. ja najczęściej kupuję w czytam.pl lub ewentualnie w selkar.pl. A książeczki uszkodzone trafiłam do tej pory tylko w Skrzacie, i pewnie nie raz tam będę kupowała takie :)

      Usuń
  5. Super książka. Zapisałam sobie datę 7 maja i chyba skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No odloze zakupy właśnie do 7maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie dawno robiłam ale chyba coś jeszcze dokupię :)

      Usuń
  7. Każda książka zasługuje na drugie życie;) nawet taka używana, nie uszkodzona ze sklepu. Ta wydaje się super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Każda książka jest cenna, ja nigdy nie wyrzucam..jestem raczej zbieraczem książkowym :D

      Usuń
  8. Super, że jest w zestawie płyta!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto miec taka ksiazeczke w swoich zapasach ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Łobuziaki , Blogger