wtorek, 14 kwietnia 2015

65. Garaż podróżny

 

Pomagając szukać zajączkowi prezentów trafiłam na idealny prezent dla małego miłośnika samochodów. Garaż podróżny - idealna zabawka zarówno do zabawy w domu jak i w podróży, zwijasz i zabierasz wszędzie. Nie zabiera dużo miejsca jak w przypadku garaży plastikowych. U nas taki plastikowy stoi na szafie i co jakiś czas jest ściągany do zabawy.. Nowa mini wersja jest używana natomiast codziennie.

Taki świetny garaż możecie sobie zamówić u Pani Kasi z bloga CraftKasia.
Dla nas Pani Kasia zrobiła również na zamówienie identyczny woreczek, który chwilowo służy na zabawki ale od września będzie kapciowym workiem przedszkolaka :-)

Niuni też piękny motylkowy się dostał :-)

Ach kiedy ja się nauczę szyć ;-)

27 komentarzy:

  1. Dziękujemy za miłe słowa i świetny wpis :-) A z szyciem to nic trudnego. Wystarczy kupić maszynę i uzbroić się w duże pokłady cierpliwości i zapas czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To my dziękujemy za cudne rzeczy :) Maszynę już mam, nawet już po konserwacji.. cierpliwość wypracowana przy szydełku jest tylko tego czasu mi brak na naukę :D

      Usuń
  2. Świetny wynalazek:) i pięknie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zauroczył dlatego musiałam go mieć :-)

      Usuń
  3. Świetny wynalazek:) i pięknie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam podobny już wcześniej - świetny pomysł
    a tu dodatkowo fajne wykonanie - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę ładnie wykonany, jestem z tych co zwracają uwagę czy równo przyszyte hehe ;p
      Ja znalazłam na printerescie jeszcze kilka takich fajnych pomysłów :-)

      Usuń
  5. Bardzo fajny pomysł. :). Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka dni temu moja mama zastanawiała się, co można szyć dla chłopaka. Bo wiadomo z dziewczynkami prościej. Okazuje suę, ż i dlawnusia coś się znajdzie. U Ciebie znalazłam pierwszy pomysł, a na podlinkowanej stronie jeszcze więcej inspiracji. Sama powoli zaczynam siadać do maszyny (chociaż w moim rodzinnym domu jest odkąd pamiętam). Za mną pierwsza podusia dla Synka - sówka. Może nie jakaś extra, ale własnoręczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów dla chłopca jest mnóstwo.. sama ostatnio odkryłam ;) Jeśli będziesz szukała inspiracji zapraszam do mnie na pinteresta https://pl.pinterest.com/aniabasia84/wzory-dla-dzieci/ Ja zakochałam się w szytych książeczkach :D

      Usuń
    2. Chętnie skorzystam z inspiracji, zwłaszcza, że sama szyję taką książeczkę. Mam już kilka stron. Zobaczysz je u mnie na blogu np.
      http://gdziejestbocian.blogspot.com/2015/02/quiet-book-strona-67-i-8-rzepka.html
      Idzie mi wolno, bo wszystko szyję ręcznie, ale do czasu kiedy Synuś będzie mógł się nimi bawić, powinnam zdążyć :)

      Usuń
    3. Widziałam te strony już wcześniej u Ciebie, są śliczne :) Pomału zdążysz :)

      Usuń
  7. Fajny pomysł :) Dziękuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa! Dziękuję za pomysł. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) Po więcej pomysłów możesz zajrzeć do mnie na pinteresta :) https://pl.pinterest.com/aniabasia84/wzory-dla-dzieci/

      Usuń
  9. Super, bardzo mi się podoba ten pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, jest bardzo praktyczny i często używany :D

      Usuń
  10. Jaki fajny, przyznam, że pierwszy raz widzę takie cudo! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zagłębiając się w takie szyte rzeczy znalazłam już kolejne cuda które chciałabym mieć ;)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Madziu zajrzyj do Pani Kasi na pewno coś Ci wpadnie w oko :) Polecam, u nas ostatnio numer 1 :)

      Usuń
  12. Rewelacja! Super pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się i na pewno oryginalny :D

      Usuń

Copyright © 2014 Łobuziaki , Blogger