poniedziałek, 13 kwietnia 2015

64. Niunia ma już roczek :D

Kiedy jest się w ciąży czas leci bardzo powoli. Czekamy i czekamy na ten nasz mały cud świata. A kiedy już się urodzi to czas pędzi nie wiadomo kiedy. Maleńka kruszynka wyrasta na rozbrykanego brzdąca chodzącego po domu i wołającego "mama" :) Zadziwiające ile taki mały człowiek może osiągnąć w ciągu roku, a jeszcze bardziej jak zmienia nas samych. Tak się cieszę, że mam te moje rozrabiaki kochane <3 Urodzinki mieliśmy przed świętami ale z okazji wyjazdu były dwie imprezy ;)


 Brat dzielnie pomagał w dmuchaniu świeczki :)
 Zgadnijcie co Niunia wybrała :D
 Strój urodzinkowy :) Kolor sukienki jest boski, tylko nijak nie mogłam go uchwycić :/


Pamiętacie jaka była maleńka jak się urodziła? Jeśli nie zajrzyjcie tutaj :)

Podsumowywać tego co umie a czego nie nie będę. Bo każde dziecko ma prawo do rozwoju we własnym tempie. Zwłaszcza nie lubię porównywania wcześniaków do dzieci urodzonych w terminie ;) O prezentach powiemy innym razem ;)

Ale mam już dużą córkę :D

24 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego dla solenizantki :)
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego dla córeczki!

    Masz rację pisząc, że wszystko szybko leci. Odczuwam podobnie. Czasem, gdy patrzę na małą, nadziwić się nie mogę, że już biega, a przecież niedawno była taką kruszynką:).

    Fajny torcik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :* Szybko ucieka, Misiek od września idzie do przedszkola (jeśli go przyjmą) aż łezka mi się zakręciła ;)
      A torcik nie tylko fajny ale i bardzo smaczny, chrupka malina mniam :D

      Usuń
  3. No cóż - wszystkiego najlepszego zatem dla jubilatki ! Sto lat mała ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 latek w zdrowiu. A powiedz mi co oznaczają te wszystkie rzeczy do wyboru, bo u nas kładzie się tylko różaniec, kieliszek, kasę i książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że dla mnie to zwyczaj nie znany.. u mnie w domu czegoś takiego nie było. Mąż twierdzi że wykłada się różne rzeczy związane z zawodami...

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :* A torcik był przepyszny... chrupka malina :D

      Usuń
  6. Torcik cudny, ale sukieneczka obłędna:) Pozdrawiam córcie i życze duuuużo radości, miłości i uśmiechu na buźce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego zatem dla Niuni :)

    Wspaniały tort.... słodko być musiało :) Oby każde urodziny były takie przyjemne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :*
      Oj było słodko, trochę poszalałam i oprócz tortu było jeszcze sporo innych słodkości :)

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego :) :* Tor wygląda pysznie... :) A co wybrała?? Kasiorkę??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :* A wybrała - cień do powiek :p Chyba się będzie lubiła malować ta moja kobietka :D

      Usuń
  9. Piękna solenizantka. Niech pięknie się rozwija każdego dnia. I dużo zdrówka.
    A torty przepiękne i na pewno smakowite. Sówka szczególnie przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego wspaniałego i cudownego :-))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Łobuziaki , Blogger