środa, 18 marca 2015

56. Wiosna, wiosna ach to Ty :-)

Piękne słoneczko za oknem zachęca do codziennych spacerów. Ostatnio kiedy tylko mamy okazję uciekamy na spacerki. Nie możemy się na cieszyć że w końcu maluchy są zdrowe i nadrabiamy zaleglości. W dalszym ciągu mnie tu mało bo gniazdko nie zrobione.. heh nie ma to jak się doprosić faceta o jego naprawienie ;-) Zostało mi pisanie na telefonie...
 

Ciepło na dworze pogoniło mnie trochę do zmiany ubioru moich maluchów. Powiem wam że dawno się tak nie umęczyłam na zakupach jak wczoraj a do tego matka wariatka pojechała w obcasach ;-)
W większości sklepów kurtki na jedno kopyto do tego wszędobylskie kurtki typu softshells czy jak to się tam nazywa. Ta dziwna jakby pianka nie wydaje mi się wygodna ja bym jej nie chciała ubrać...a do tego wydaje mi się cienka chyba jeszcze nie na tę pogodę...

Po obejściu całego centrum handlowego i zwiedzeniu wszystkich działów dziecięcych w znajdujących się tam sklepach wybór padł na kurteczkę z C&A. Kurteczka jest 3w1: możemy mieć ciepłą kurteczkę przejściową a po małym demontażu otrzymujemy cienką kurteczkę i bluzę. Kurteczka jest dobrej jakości a połączenie tych dwóch rzeczy super. Bowiem bluza z kurtka  trzymają się nie na zamkach a na kilku rzeczach a mianowicie guziczkach, napce oraz oczywiście zamkach.Guziczki są nawet w rękawach dzięki czemu zakładając czy przede wszystkim ściągając te dwie rzeczy nam się nie rozłażą.















Dla porównania pokażę wam kurteczkę dla Niuńki która bardzo mi się spodobała... niestety  brak takich guziczków powodował że kurtka rozłaziła się na dwie części i gdy się człowiek śpieszy (a przy dwójce dzieci człowiek zawsze się śpieszy z ubieraniem) to jest to bardzo duży problem...
http://www.c-and-a.com/pl/pl/shop/niemowleta/kurtki/wszystkie-kurtki/kurtka-3w1-140421-1.html

Nie mniejszy problem był z butami. Chciałam kupić takie za kostkę, wiadomo przejściowe. Stwierdziliśmy że kupimy maluchom jakieś porządne więc odwiedziliśmy sklep Bartka.. mały założył fajne butki ale niestety zdenerwował się że go cisną. Mały ma wysokie podbicie i często buty są na niego za ciasne... Po zdjęciu buta gdy tata zobaczył cenę to mało nie padł...no fakt prawie 300 zł za buciki na jakieś 3-4 miesiące...
Maraton zakończyliśmy w Smyku.. tu często możemy trafić na buty które mały lubi i sam mówi że są dobre. Więc mimo że miałam wymyślone inne na razie kupiliśmy takie... ale może jeszcze uda mi się znaleźć takie jakie bym chciała.. :-)




Teraz jeszcze czeka mnie maraton za ciuchami dla Niuni a tu...masakra to co mi się podobało to po ubraniu brak słów. Może Wy macie jakieś pomysły? :)

I czapka.. musimy misia zmienić na coś innego, ale to chwileczka bo muszę coś na druty narzucić :D



14 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i ładne ciuszki dla małego Przystojniaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna na całego. :))). Ja sama nie wiem, w co mam ubierać tą moją Jaśminkę, u nas jest już dość ciepło, więc zakładam jako kurteczkę taki podszyty polarem gruby sweter z F&F. Opatulam kocykiem i jest dobrze. Garderoba wiosenna na szczęście powiększyła się dzięki prezntom od dziadków, więc na razie nic nie kupuję. ;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym ubieraniem to nieraz ciężko, też nie wiem nieraz w co Niuńkę ubrać bo wiadomo jak się śpi to zawsze chłodniej... ostatnio w takiej przejściowej kurteczce i pod kocykiem zmarzła.. Prezenty od dziadków też lubimy :-) Chociaż moja mała to sporo po bracie nosi :-)

      Usuń
  3. Piękne u Was i zakupy jak widać udane. Dla córeczki tez na pewno znajdziesz coś ciekawego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :-) Poszukuję ale na razie to co mi się podobało to niestety po ubraniu nie wyglądało fajnie... ale podobno jeszcze zima idzie...więc mam czas :-)

      Usuń
  4. Wspaniała kurtka a patent z bluzą świetny. My kupiliśmy Julce przed wczoraj buciki, bo resztę ma. Ciężko kupić dziecku buty i nie zbankrutować.
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny za niektóre dziecięce ciuszki czy buty są powalające...zwłaszcza że dzieci tak szybko rosną i wystarczy to na krótko... Taką samą kurteczkę chciałabym Niuni kupić bo praktyczna :-) Pozdrawiamy

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia :) Faktycznie jazda na zakupy i to z d ziećmi w obcasach to dość ...niewygodny pomysł :) Kurtki typu softshell uwielbiam i są cieplejsze niż myślisz :) nie znoszę kupowć córce butów.......na razie mam adidaski kupione w decathlonie , ale jeszcze by się przydały jakieś pantofelki do sukienki....ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co pomysłowa jestem ;-) Takie kurtki mnie odstraszają że są takie sztywne. A pantofelki...hmm mam to samo :-)

      Usuń
  6. Piękna wiosna! Ubranka świetne, bardzo lubię buciki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :-) Mój mały chyba też lubi bo zazwyczaj tam mówi że są dobre... w innych marudzi że go gryzą ;-)

      Usuń
  7. Udane zakupy :-) Kurtka rewelacja! :-)) Wiosna cudowna :) Przyznam, że nigdy nie kupowałam butów w Smyku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla synka udane...jeszcze tylko córeczka :-) Powiem Ci że adidaski są fajne ze smyka...ale np. tenisówki to porażka u nas po 2-3 wyjściach nadawały się jedynie do piaskownicy..

      Usuń

Copyright © 2014 Łobuziaki , Blogger