poniedziałek, 9 lutego 2015

50. Tyle miłości od rana.. :D

6:12  Niuńka obudziła się dziś na jedzenie. Ospale zwlekam się z łóżka zrobić mleko, muszę się śpieszyć, bo nasz nocny wędrownik śpi z nami. Liczę, że mała zje i pośpimy jeszcze z godzinkę. Połamana nachylam się nad łóżeczkiem. W myślach wkurzona bo źle spałam i coś mnie potwornie boli w łopatce. Nagle za plecami słyszę szuranie, o nie mały wstał, nie będzie spania! Odwracam się i mówię "Idź spać Kochanie". A tu nic mały przekłada poduchy. Mała dopija butelkę, przewracam ją na boczek i co słyszę... "Mamamusiu bubucha (poducha) gotowa chodź się przytulać".. no wzrusz mega po prostu. Kochany łobuziak <3

M. dziś po południu wyjątkowo w  domu i aż nie wiem na co się zdecydować do kawki.. szydełko czy może chwila z książką.. Heh zawsze wygrywa szydełko, ale może tym razem odmiana, boję się tylko że jak mnie wciągnie to nie pójdę spać ;)


10 komentarzy:

  1. Jakie tutaj są ZMIANY!!! Świetnie!! Dzień jak co dzień, niby takie samo a jednak nie :)) Cuda świata hiihi :-))) Widzę, że wzięłaś się za Greya :) Ja mam już całą serię za sobą, teraz pochłaniam wszytskie częsci Crossa :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam, kombinuję.. ale to jeszcze nie efekt końcowy... :) Ja ostatnio ze wszystkimi książkami do tyłu muszę zacząć nadrabiać :)

      Usuń
  2. Mnie się tu bardzo podoba :). U nas dziś wieczór filmowy :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też przerwę na oglądanie miałam.. nowy sezon The Walking Dead się zaczął..a M. to mnie nie raz naciągnie na seriale.. swoją drogą ogląda więcej niż ja ;p

      Usuń
  3. Wciągnie, wciągnie. ;) Ja każdy tom Grey'a czytałam na raz. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byle tylko skraść chwilę wolną od dzieciaków ;-)

      Usuń
  4. Dzieciaki potrafią "rozwalić' człowieka, to fakt. Hm, gdyby taka kawka w rękach żony budziła mnie z rana, nie miałbym nic przeciwko :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym taką chciała od męża niestety wygania mnie pierwszą z łóżka... ;-)

      Usuń
  5. Ojjj własnie mam zamiar zacząć czytać Greya! :) A film obowiązkowy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że zdążę przeczytać przed filmem :D

      Usuń

Copyright © 2014 Łobuziaki , Blogger