środa, 14 stycznia 2015

39. Pierwszy autograf :-)

Wiem że u nas ostatnio książeczkowo. Ale muszę się wam pochwalić :-) Misiu mój dostał ostatnio książeczki... Książeczki nie byle jakie. Dawno już upatrzone i były na liście do zakupu lecz obawiałam się że jeszcze za mały do nich jest. No ale... trafiła się niebywała okazja :-) A mianowicie książeczka z autografem. A więc szalona matka postanowiła synowi zrobić prezent na urodziny. Co tam że urodziny dopiero w sierpniu ;-) Zakupiłam cały komplet sztuk 3! (bo czwarta część się dopiero pisze) + 2 inne książeczki tejże autorki. Jedynie o czym nie pomyślałam to to że mam dwoje dzieci! I niestety Misiu swój autograf ma a Niunia jeszcze nie. Choć mama też żadnego nie ma ;-)


No ale tyle o autografach a co to za książeczki. Ano.. są to książeczki napisane przez Panią Danutę Zawadzką. Seria o Bartku :-) A czemu tak mi zależało na nich? Bo główny bohater ma tak samo na imię jak mój Misiu :-)
 
 
 

Każdy autograf jest jedyny i nie powtarzalny :-)
Książeczki omówimy po urodzinach gdy je przeczytamy, a teraz tylko kilka zdjęć :-)

Korzystając jeszcze z okazji zakupiłam 2 inne książeczki a mianowicie Kapciolota i Misia Gadułę. Książeczki są grubostronnicowe pięknie ilustrowane i z fajnymi wierszykami. Miśkowi przypadły do gustu choć ciągle uparcie przewraca Kapciolota do góry nogami, że ktoś źle wkleił :-P

"Miś gaduła"
 
 
 
 
 

"Kapciolot"
 
 
 
 

A wy macie ochotę sprawić swojemu maluchowi książeczkę z autografem? Warto wejść na profil Pani Danuty Zawadzkiej na facebooku i u niej sobie taki prezent zamówić :-)

A na koniec trochę słoneczka tej zimy :D A jak u was? Macie śnieg?

20 komentarzy:

  1. Ło, super. U nast też bardziej wiosna niż zima. Nie nacieszyłam się śniegiem do tej pory ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech idzie ta jesień i przyjdzie zima :-) U nas śniegu tyle było że szkoda gadać... nie zdążyłam wyjść z domu a już nie było...

      Usuń
  2. Świetny pomysł! Książki wyglądają bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł dzięki autorce, bo to u niej na FB zobaczyłam że takie można zamówić :-) Seria o Bartku wygląda zachęcająco ale na razie nie czytaliśmy, czekamyvdo urodzin :-)

      Usuń
  3. Ooo.. SUPER! Bartusiowa książka dla małego Bartusia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie - mi na razie zdarzyło się zdobyć 2 autografy w książeczkach, jeden dla Młodego, drugi dla obu dzieciaków :)
    Fajne te ksiażeczki, nie znam ich (jak to możliwe??) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano nie wiem :-) Seria o Bartku jest dla troszkę starszych szkrabów może dlatego :-) Po urodzinach na pewno powiemy o nich coś więcej. Teraz mamy jeszcze do pokazania książeczki z Gwiezdnych Wojen - może Ci wpadną w oko jeśli lubicie ;-)

      Usuń
  5. Wkrótce otworzysz bibliotekę ;). Książki z autografem zawsze robią wrażenie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda niedługo będę mogła otworzyć bibliotekę. Ciągle za mną chodzi jakiś regał na książki - szukam ciekawych rozwiązań bo zabawki wielkogabarytowe zawaliły pokój.. A autograf... super pamiątka :-)

      Usuń
  6. śliczne książki :) a autograf to genialna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie! Sama mam kilka "dorosłych" książek z autografem i jestem z nich bardzo dumna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety "dorosłych" z autografem nie posiadam. Ale może jeszcze kiedyś się uda :-)

      Usuń
  8. Mój Młody też Bartek !!! Muszę tych książek poszukać! Koniecznie :)))) Świetną będzie miał pamiątkę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam u Pani Danuty zamówić będzie wyjątkowa pamiątka z osobistym autografem :-)

      Usuń
  9. Cudowna pamiątka może teraz maluch nie doceni matczynych starań ale za jakiś czas ho ho książka ze specjalną dedykacją będzie Go duma rozpierać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na razie chyba nie do końca pojmuje :p Gdy mu powiedziałam, że ma taką fajną książeczkę, że tu jest autograf od pani która ją napisała to tylko popatrzył i powiedział "acha" :D

      Usuń

Copyright © 2014 Łobuziaki , Blogger