środa, 7 stycznia 2015

36. Szaleństwa

Mam nadzieję, że wybaczycie mi szaleństwa grafikowe... szukam czegoś dla siebie :) Bo te kropki, które miały być na chwilę jakoś się u mnie zadomowiły ;p

Mam pomysł w głowie ale niestety nie wiem do końca jak go przelać tutaj :D Kompletny laik jestem, ale może choć trochę poprawię wygląd :)

Jeśli znacie jakieś stronki doszkalające to podeślijcie bardzo proszę :D

A kolejna zmiana to... jesteśmy na facebooku. Zapraszamy i tam :)
https://www.facebook.com/mamamusia.i.lobuziaki

6 komentarzy:

  1. yyyy jakie kropki? Ja widzę serduszka :D Mam omamy?!! CHolera, wiedziałam! Za dużo cifu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe... a co Ty z tym cifem robisz? :-P Kropki były i już ich nie ma... ufff bo były za ciężkie ;-) Tzn tło było ciemne a takiego nie chciałam... serduszka też chyba tylko na chwilę... na razie kombinuje :-D

      Usuń
  2. Wpisz sobie blog Groszkowej - ona tam ma kilka dobrze opisanych trików które zmienią wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłam na niego :-) Po mału się przymierzam do większych zmian, intensywnie myślę nad szczegółami tylko zdolności graficzne małe :-)

      Usuń

Copyright © 2014 Łobuziaki , Blogger