czwartek, 1 stycznia 2015

31. Laktator Canpol Babies


Jakiś czas temu zapisałam się do blogosfery Canpol Babies. Tak trochę na nie wierząc we własne szczęście zgłosiłam się do testowania i do realizacji konkursu laktatora tejże marki. Laktatory w swoim życiu przetestowałam dwa: ręczny Aventa i elektryczny Medeli. Przez ostatnie choróbska moich maluchów zapomniałam o tym. Aż tu na początku grudnia otwieram maila a tu informacja, że została do mnie nadana przesyłka. Chwila rozkminy co jest grane bo żadnej informacji o wygranej nie dostałam. Lecę na kompa bo na telefonie ciężko ogarnąć, wchodzę na ich stronę i taka miła niespodzianka... zakwalifikowałam się do testowania :-) Radość duża bo rzadko coś udaje mi się wygrać, a w tym roku szczęście trafiło mi się podwójnie. Ale o tym drugim szczęściu niebawem :)
Laktator przyszedł bardzo szybciutko od razu dobraliśmy się z synkiem do rozpakowywania.







Kilka informacji ze strony producenta o naszym laktatorze Canpol Babies EasyStart dostępnych również tu


Nowej generacji laktator elektryczny Canpol babies pozwala na bardzo skuteczne i dokładne odciąganie pokarmu bez żadnego wysiłku.
Posiada aż trzystopniową regulację rytmu ssania wzorowaną na naturalnym, dwufazowym rytmie ssania dziecka. Tryb rozruchu odwzorowuje szybkie ssanie dziecka stymulujące wypływ pokarmu z piersi (I faza ssania), tryb naturalny oraz mocny odzwierciedlają wolne i głębokie ssanie mleka (II faza ssania)
 
Trzystopniowy zakres regulacji siły ssania - pozwala na dostosowanie siły ssania do indywidualnych potrzeb każdej mamy.
 
 

 
W delikatnym i skutecznym odciąganiu pomoże silikonowa nakładka masująca stymulująca wypływ pokarmu.
 
Dwa typy zasilania (bateryjne i sieciowe) umożliwiają stosowanie laktatora w domu i w podróży.
 
 
Dzięki temu skutecznie wspomaga i reguluje laktację, chroni piersi przed zastojami mleka i ułatwia karmienie podczas nawałów pokarmu.
Pracuje bardzo cicho, pozwala zatem na pełny relaks w czasie odciągania pokarmu.
Kompatybilny z innymi akcesoriami do karmienia i przechowywania pokarmu. Dzięki dołączonemu adaptorowi pokarm może być odciągany bezpośrednio do wszystkich butelek szeroko i wąskootworowych a także do pojemników na pokarm marki Canpol babies.
Sprzęt jest intuicyjny i bardzo łatwy w montażu.
Zestaw zawiera pojemnik do przechowywania pokarmu oraz kompletną butelkę wąskootworową.


Nasze testowanie:
Laktator po otwarciu pudełka prezentuje się bardzo zachęcająco. W pudełku znajduje się mnóstwo akcesoriów.

Dzięki butelce i pojemniczkowi mamy możliwość wyboru do czego chcemy zbierać pokarm.

Każdy element w zestawie jest bardzo przemyślany i tak na prawdę znajduje się tam cały zestaw na tzw. pierwszy start.

Sam laktator jest bardzo prosty w obsłudze mimo, że składa się  z kilku części. Lejek wyposażony jest w nakładkę masującą, która na prawdę zdała u mnie egzamin.

Zacznijmy od butelki..w zestawie do butelki znajduje się adapter do podłączenia butelki jak również smoczek z nakrętką, kapslem i zatyczką.

Podobnie sytuacja ma się z pojemnikiem na pokarm. Znajduje się cały komplet adapter do podłączenia do laktatora i pokrywka. Najczęściej laktatory innych firm mają do wyboru albo butelkę albo pojemniczek..

Sam laktator jako urządzenie jest również bardzo dobrze przemyślany. Urządzenie służy do regulacji prędkości, wyboru rytmu ssania... ale również jako stabilna podstawka pod butelkę lub pojemniczek. Na takiej podstawce wylanie mleka jest niemal nie możliwe. Jeśli sami nie strącimy to nie przewróci się a cenny pokarm nie wyleje się.

Największe obawy miałam co do wężyka który łączy laktator z lejkiem. Obawiałam się że będzie za krótki. Ale w moim przypadku wystarczył. Najczęściej chowam się z laktatorem w sypialni, całość stawiam sobie blisko na szafeczce więc ta odległość w zupełności wystarczy.

Ogromnym plusem jest też jego cichy system. Spokojnie ściągałam mleko przy śpiącym dziecku i go nie obudziłam.

Cały zestaw bardzo łatwo się rozkłada do czyszczenia a jego w miarę małe gabaryty pozwalają umieścić go w sterylizatorze..

Fajnym dodatkiem jest też woreczek na laktator. W poprzednich nie dostałam i kombinowałam w co włożyć wszystkie części. A ten jest prosty ale jakże pojemny i przydatny :-)



Jednym minusem są adaptery do podłączania... mogło by być ich trochę mniej. Aby pod lejek można było wkręcić butelkę bezpośrednio a do innych rzeczy dopiero dodawać adaptery. Zawsze to jeden mniej. Ja najczęściej ściągam pokarm do butelki więc miałabym jedną rzecz mniej do mycia i do wożenia :)

Reasumując czy poleciłabym go - zdecydowanie tak! Idealny komplet na pierwszy start. Łatwość montażu i demontażu. Możliwość różnorodnej konfiguracji w zależności od potrzeby. Super jakość i ekstra efekty bez podrażnienia piersi. Cicha praca i rewelacyjna cena!

A może i wy macie ochotę na testowanie? Spróbujcie warto, ja już się zgłaszam po raz kolejny.. bo zestaw obiadowy na pewno nam się przyda :)

4 komentarze:

  1. Gratuluję szczęścia ! Ja niestety takiego laktatora w tej chwili przetestować bym nie mogła, bo laktacja ustała, ale za to przy następnym dziecku - bardzo chętnie. Super sprawa i naprawdę bardzo bardzo miła niesmodzianka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niespodzianka bardzo miła, choć my też niedługo kończymy karmienie. Ale będzie jak znalazł jeśli zdecydujemy się na jeszcze jednego bobasa :D

      Usuń
  2. Ja rowniez testuje ten laktator. Przypadl mi do gustu i juz nie zamienie na zaden inny :).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Łobuziaki , Blogger