piątek, 12 grudnia 2014

24. List do Świętego Mikołaja :-)

Czas i na naszą wish listę. Trochę się zbierałam z nią bo kraina prezentów dziecięcych jest nie wyczerpanie wielka. Do tego my obchodzimy podwójną wigilię. Raz spędzamy ją z moją rodziną a raz z treściami. W tym roku padło na tych drugich więc wyjeżdżamy.. Jednakże zawsze przed wyjazdem tam organizujemy sobie z moimi bliskimi taką wcześniejszą wigilię tutaj. Podczas niej też przychodzi do nas Mikołaj taki wcześniejszy :-)


Lista prezentów dla dzieci jest ogromna. Sporo jest fajnych rzeczy, które mogłabym kupić dzieciakom :-) A co z nich Mikołaj przyniesie to się niedługo okaże.

1. Pociąg Lego Duplo - nasz faworyt ;) Synek wypatrzył na reklamie i się zakochał ciągle powtarza, że chciałby "ciuch ciuch". Tacie również ciuchcia wpadła w oko. W sumie nie wiem, któremu bardziej ;p


2. Weerol 5w1 - Zestaw Summer + Rok`nrol . Oj mój mały fan motoryzacji jeździłby tym zdecydowanie ;) Niuni też by się pewnie spodobało, bo już przymierza się do jeździków brata :)

3. Tir garaż Maniek - mój mały uwielbia samochody wszelkiej maści :) Taki tir byłby nie lada zabawką jak również pomieściłby sporo samochodzików małego :)


 3. Dukting - Zestaw do kawy/herbaty z Ikea - oj przydałby się taki zestaw na kawki z mamusią :)

4. Jakiś zestaw warzywek lub owocków do krojenia też by się przydał. Bo przecież trzeba nauczyć się kroić ;) Na przykład takie:

Tidlo drewniane warzywa do krojenia

Tidlo drewniane owoce do krojenia


6. Tidlo zestaw do pieczenia - A z takim zestawem na pewno pomógłby mamie upiec pierniki :)

7. Ekspres do kawy - mama na swojej liście też taki ma :P


8. Klocki Fundera - na co dzień dla dzieci, wieczorem dla rodziców :)
9. Układanka dydaktyczna Abecadło - mały ma ostatnio fazę na literki i cyferki :)

10. Układanka dydaktyczna Cyferki -


Żeby nie było, że tylko zabawki wybrałam ;p Książek też mam całą listę ale pokażę wam kilka najciekawszych, które z chęcią bym ugościła na naszej półce :)

11. Opowiem ci, mamo, co robią auta - Nowicki Artur, Brykczyński Marcin
Mały wypatrzył ją kiedyś w sklepie i nie chciał jej oddać ;) wręcz pierwszy raz zrobił nam scenę, że coś chce. Powiedziałam wtedy, że jak będzie grzeczny to może mu Mikołaj przyniesie :)

12. Słynna "Naciśnij mnie" - Tullet Herve . Słynna książeczka, ktoś o niej nie słyszał, albo nie widział? :)


13. "Wyliczanki bez trzymanki" - Agnieszki Frączek. Wydaje mi się, że może być z nią fajna zabawa :)
Kilka pozycji na "okrzesanie" mojego Miśka ;)

14. "Co wypanda, a co nie wypanda?" - Cieślak Ola.

15. "Co wolno, a czego nie? Czyli bycie grzecznym nie jest łatwe" -Nele Moost

16. "Wszystko moje! Czyli o tym, jak kruk zrozumiał, że przyjaźń jest najważniejsza" - Nele Moost
A na koniec może jeszcze taki zestaw by się przydał nowy:
17. Zestaw Śniadaniowy Zwierzątka, Skip Hop, Piesek

Zamęczyłam was listą dla Miśka? Macie siłę na jeszcze? Bo teraz lista prezentów dla Niuńci :)

Każda mała dziewczynka uwielbia mieć wózek :) Dlatego z nieskrywaną przyjemnością już od dawna poszukiwałam jakiegoś super ekstra dla Niuni. Teściowie kupili Niuni bobasa na chrzciny i też sobie wymyślili wózek, ale się nie zgodziłam... bo wiem jakby to się skończyło.. plastikowym badziewiem.. A takim mówimy nie.

1. Wózek-pchacz Fisher Price - początkowo mój faworyt. Bo raz że do nauki chodzenia, dwa że wózek. Ale im dłużej o tym myślałam tym tracił w moich oczach.Bo pchacza mamy po synku w całkiem dobrym stanie, drugi nam nie potrzebny w sumie... potrzebny nam za to wózek.

2. Wózek Tola Bebe Stragan - kto wgłębił się lekturę wózków ten wie, że wybór jest po prostu przeogromny. Kilka razy pogubiłam się w gąszczu pootwieranych wózków. Poszukiwania zawęziłam do drewnianych bo te najbardziej mi się podobały. A ten urzekł mnie najbardziej, bo gdy dziecko zmęczy się pchając swój wózek na spacerze można je wsadzić do niego i doholować do domu, bez przymusu niesienia dziecka i wózka, nie wspomnę, że drugie dziecko w tym czasie może uciec :D Chyba już wiecie co Mikołaj przyniesie ;)
3.Do wózka potrzebna jest też lalka :) Mi podobają się szmaciane, na bobasy czy barbie jeszcze przyjdzie czas ;) Na przykład takie:




4. Żeby nie było tylko tak wózkowo-lalkowo to mamy na liście Sorter Dom Sowy
5. Puzzle "Dotknij i poczuj" Farma - pod każdym puzzlem znajduje się inny materiał, z inną fakturą... Boskie :)
6. Tidlo drewniana wieża edukacyjna zwierzątka


7. Plan Toys Drewniany Telefon - aby rodzeństwo się nie któciło o jeden ;)
8. Pintoy drewniany kucyk na biegunach
9. Pianino zwierząt Haba - świetne materiałowe pianinko, o wiele fajniejsze niż plastikowe, tylko czy Mikołaja będzie stać?

10. Zestaw Jedzeniowy Zwierzątka, Skip Hop, Biedronka - pierwszy własny zestaw, nie po bracie też by się przydał ;p

11.Ach drugie krzesełko do karmienia to raczej chyba marzenie mamy, aby nie musieć karmić na zmianę maluchów...:( Niestety M. się na drugie nie zgodzie... ale pomarzyć można
A podoba mi się takie cudo - Cam Instante

12. A na zimowe spacery taki śpiworek by nam się marzył Aztec/Fuksja - Lela Blanc

Ach pewnie znalazłabym i więcej prezentowych hitów, wszystko takie piękne, takie że chciało by się dzieciom kupić :) A wam coś wpadło w oko z mojej/naszej listy?

Pozdrawiamy serdecznie
Mamamusia i łobuziaki :)


8 komentarzy:

  1. Prezenty dla chłopców: szczególnie cyferki i pociąg duplo dla Młodszego :). Pozdrawiam (i zapraszam "do siebie")

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko co wygląda chocby jak książka ....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książeczki zawsze się obronią :)

      Usuń
  3. o tak, pociąg duplo wymiata ! Mój syn też do niego wzdycha :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach te reklamy... i biedni rodzice :p

      Usuń
  4. Drewniane wózki i szmaciane lalki - uwielbiam. Mam nadzieję, że Jaśminie też w przyszłości przypadną do gustu. W tym roku Mikołaj obdaruje ją trochę skromniej. Najpewniej gryzakiem Żyrafką Sophie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprzyjemniejsze prezenty dla mamy córeczki :-) Ach może w przyszłym roku i do was mini karoca zajedzie :-)

      Usuń

Copyright © 2014 Łobuziaki , Blogger