niedziela, 7 grudnia 2014

22. Wyróżnienie blogowe

Dostałam niedawno nominację dla mojego bloga od Katarzyny O. z bloga http://kiedymamaniespi.blogspot.com oraz dziś znalazłam się w drugiej u Zwykłej Matki z bloga http://zwyklejmatkiwzlotyiupadki.blogspot.com. Bardzo się cieszę, że wpadłam komuś w oko ;) Dziękuję, że codziennie do mnie zaglądacie i mnie podglądacie :) Miałam już styczność z nią na moim blogu robótkowym. Więc już wiem z czym to się je ;)



Kilka słów o wyróżnieniu
Wyróżnienie przyznaje bloger - blogerowi za "dobrze wykonaną robotę". Nagrodę tę przyznaje się blogerom o mniejszej liczbie obserwatorów, dzięki czemu daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań, następnie należy nominować 11 kolejnych blogów i zadać im również 11 pytań :)

Uwaga! Nie można nominować osoby która Cię nominowała!


To co do roboty :)

Pytania od Katarzyny :
1. Skąd pochodzisz i gdzie mieszkasz obecnie?
Urodziłam się na śląsku ale od lat (z wyjątkiem studiów) mieszkam na pomorzu 
2. Czy próbowałaś kiedyś swoich sił w rękodziele i DIY?
Uwielbiam, co róż próbuję swoich sił w nowych technikach 
3. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Budowa domu :)
4. Wygrywasz milion. Co z nim zrobisz?
Spełnię marzenie :)
5. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
 Uwielbiam chyba wszystkie filmy romantyczne, i w sumie nie przychodzi mi jakiś konkretny na myśl.
6. Gdzie wybrałabyś się  na wymarzoną wycieczkę?
 Jeszcze raz odwiedziłabym Cypr :)
7. Jesteś raczej optymistką czy pesymistką?
 Tak na prawdę zależy chyba od sytuacji, ale raczej staram się podchodzić do życia optymistycznie :)
8. Jakimi (min.3) przymiotnikami określiłabyś siebie?
 Zabiegana, pracowita, pomysłowa
9. Jakich prac domowych nie lubisz najbardziej?
 Sprzątania kuchni po obiedzie...
10. Co chciałabyś znaleźć pod choinką?
 Ekspres do kawy na kapsułki :D
11. Bez jakiego urządzenia w domu nie mogłabyś się obejść?
Bez zmywarki, nie wiem jak sobie bez niej radziłam :)

Pytania od Zwykłej Matki

1. Założyłam blog, ponieważ.... 
 potrzebowałam czasami się czymś podzielić, pochwalić dzieciakami, fajnie jak ktoś coś podpowie :)
2. Wakacje lubię spędzać w ... 
górach :)
3. Najbardziej w swojej rodzinie cenię.. 
 to, że ją mam :)
4. Mój sposób na chwilę relaksu 
 szydełko - najlepszy odstresowywacz i relaksator :)
5. Najbardziej lubię gotować/piec 
 piec - zwłaszcza słodkości, a najbardziej lubimy babeczki z płynną czekoladą :)
6. Co drażni mnie w ludziach najbardziej? 
 zakłamanie i fałszywość
7. Lubię ksiązki bo... 
 można się przy nich odstresować, uciec do innego świata
8. Praca domowa, która chętnie wykonuje 
 prasowanie :) mimo, że mam zawsze tego dużo przy dwójce maluchów
9. Co najbardziej w Twoim dziecku powala cię na łopatki? 
 Misiu od niedawna bardzo się rozgadał, i te jego teksty nieraz są rozwalające :)
10. Kierujesz się wytycznymi modowymi czy masz własny styl?  
 Zawsze kupuję to co mi się podoba, nigdy nie patrzyłam na trendy w modzie czy markę ciuchów
11. Czekoladę lubi chyba prawie każdy, ja ja lubię bo...
daje chwilę rozkoszy dla podniebienia i poprawia nastrój :) 

Moje pytania dla was :)
1. Zbliżają się święta, co chciałabyś dostać od Mikołaja?
2. Jak najbardziej lubisz spędzać czas?
3. Dziecko nauczyło mnie..
4.  Skąd jesteś?
5. Gdzie bywasz? Gdzie lubisz jeździć?
6. Czy zajmujesz się jakąś techniką typu handmade?
7. Wolisz spędzać czas z telewizorem czy przy książce?
8. Twój sposób na relaks?
9. Jesteś zorganizowana czy w Twoim domu panuje nieraz hałas?
10. Jakich prac domowych nie lubisz?
11. Dlaczego powstał Twój blog? 

I uwaga nominacje :)
1. Przygoda pachnąca Jaśminem
2. Tosiowa mama 
3. Dwaplus+ 
4. Wcześniak i co dalej
5. Moja Lenka
6. Świat Karinki 
7. Pani Fanaberia
8. Kropkowo
9. Oczami mamy
10. My care
11. Rodzinkovo

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zabawy :)

 

10 komentarzy:

  1. Oo, dziękuję za nominację. Ojej, ojej ;). (Kogo ja mogę nominować?)
    Ps. Też lubię prasować, a potem wszystko układać kolorystycznie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdążyłam do Ciebie napisać ;)

      Usuń
  2. Hi hi hi....odpowiedziałaś na moje pytania :) super! tez uwielbiam wakacje w górach, choć odkąd mamy córkę wolimy morze. Zaglądam tu często do Ciebie! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam się przez przypadek na Twojej liście czytając posta ;) Ale oczywiście bardzo się cieszę z wyróżnienia i dziękuję. My morze mamy blisko więc tęskno nam za górami :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację, już wszystko wiem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego odpowiadania na pytania i wymyślania nowych :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Dziękuję za nomnację;) odpowiedzi na swoje pytania znajdziesz w najnowszym poście u mnie na blogu:)
    pozdrawiam serdecznie
    Pani Fanaberia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wzięłaś udział w tej zabawie. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Dzięki za odpowiedzi. Fajnie dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej. ;)
    Nam tez marzy się dom. Jak wszystko dobrze pójdzie to w przyszłym roku zaczynamy budowę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My w przyszłym tzn 2015 planujemy przymiarki tzn przepisać działkę, przygotować ją (bo niezły nam się lasek zrobił) a jak dobrze pójdzie i w 2016 dostaniemy kredyt (bo bez niego się niestety nie obejdzie) to od razu ruszamy :)
      Fajnie, że będziecie się też budować będę miała kogo podpatrywać i podpytywać :D

      Usuń

Copyright © 2014 Łobuziaki , Blogger