poniedziałek, 1 grudnia 2014

19. Grudniowe postanowienia

Trochę na ostatnią chwilę, ale naszła mnie dziś pewna myśl aby zrobić sobie wyzwanie grudniowe. Takie przygotowanie do świąt. Aby codziennie zrobić coś związanego ze świętami, aby poczuć tą magię świąt, bo ostatnio ciągle człowiek jakiś taki zabiegany :)

A może i wy zechcecie podjąć ze mną takie wyzwanie? :)



Na początek szybciutka i łatwiutka bombka z włóczki :) Włóczka ma srebrną nitkę więc myślę, że będzie się świetnie prezentowała na choince :)

Co potrzebujemy:
- bombkę styropianową
- klej (ja miałam pod ręką UHU w sztyfcie)
- włóczka - moja to Himalaya Isilti - dostępna tu
- kawałek tasiemki
- szpilka (ja miałam akurat z ozdobną perełką)

Wykonanie: smarujemy bombkę klejem , owijamy włóczką, przypinamy tasiemkę i gotowe :)
Jak macie małe dzieci tak jak ja :) Warto szpilkę posmarować jakimś klejem do biżuterii lub kropelką żeby małe łapki jej nie wyrwały :) I bezpieczna bombka zrobiona!
Jak będę robiła następną to zrobię zdjęcia.




Myślę, że fajny pomysł dla mam które mają ciut większe dzieci :) Ja mam w planach przyklejanie różnych papierków z Małym ;)

A na koniec jeszcze misiowa czapeczka dla naszego małego kuzyna :)
Wykonana z miluchnej włóczki Happy.
W planach mam już taką samą dla córeczki :) Moje biedne dziecię nie może się doczekać na swoją, bo matka co zrobi to odda.. i tak w świat powędrowały już 3 takie czapki :)



4 komentarze:

  1. Bombki śliczna. Na pewno zrobię kilka, wykorzystując pozostałe z ubiegłego sezonu kulki. Wtedy robiłam bombki ozdabiane wstążkami. Muszę się tylko zaopatrzyć w klej ;). Ciekawa jestem, co robisz dziś ;). Kiedy powiem o tym pomyśle wyzwaniowym Mężowi, na pewno powie, że obowiązkowo trzeba zrobić pachnące grzane wino ;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach grzaniec mmmm... narobiłaś mi smaka. Muszę dopisać do listy grudniowej :D A co dziś robię, zaraz pokażę..ale to tylko zapowiedź, bo czasu zabrakło na zdjęcia :(

      Usuń
  2. świetne te bombki!!! gratuluję cierpliwości, której zapewne sporo przy tego typu pracy potrzeba!szwagierka mojej siostry robi podobne, ale obkleja je cekinkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Te akurat dosyć proste bombki i wiele czasu nie pochłaniają. Ale robiłam swego czasu trudniejsze, jeśli masz ochotę popatrzeć to zapraszam na mojego bloga robótkowego :) http://robotkowo-jessi.blogspot.com/

      Usuń

Copyright © 2014 Łobuziaki , Blogger