środa, 5 listopada 2014

8. Butelki - szklane czy plastikowe?

Ostatnio zafascynowały mnie szklane butelki. Gdy kupowałam butelki dla synka (2-lata temu) bardzo ciężko było je dostać więc zwyczajnie sobie odpuściłam.. Teraz pomału przechodzimy z córeczką na sztuczne karmienie i znowu ich poszukiwałam. Jakiś czas temu zakupiłam szklaną buteleczkę Aventa. Niestety znalazłam jedynie małą, bardzo mi się podoba ale mleka czy kaszki z niej nie wypije bo musiałabym robić 2 razy. Do tego nakrętka cały czas "odskakuje" przez co zalewa dziecko..
Wczoraj ku mojej radości znalazłam w Smyku większe z Canpol Babies 240 ml.  Żałuję, że nie udało mi się trafić na 330 ml (starczyłyby na dłużej ;) ). Mam nadzieję, że sprawdzą się lepiej - właśnie się sterylizują, więc od jutra testujemy :)
A wy jakie lubicie? Szklane czy plastikowe?

A a propo testowania, zapisałam się do blogosfery Canpol Babies być może już niedługo będę mogła podzielić się doświadczeniami z testowania lub zorganizować konkurs z nagrodami z tej firmy.
Znacie, lubicie produkty tej firmy?

4 komentarze:

  1. u nas akurat króluje avent, mam i szklane i te z serii natural i jestem bardzo zadowolona :) dobra jakość, łatwo się myje, miarka się nie ściera, fajne smoczki podobne do piersi i moim od razu podpasowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dotychczas był też avent ale seria złota, byłam bardzo zadowolona - po 2 latach wyglądają super. Ale zachciało mi się szklanej a tu akurat avent mnie zawiódł - być może tylko moja trafiła się felerna..

      Usuń
    2. hmm mi ta nakrętka nie przeskakiwała, powiem więcej świetnie się trzymają jak na ekstremalne warunki w naszym domu :D a może jak ty miałaś jakiś problem ze swoją, to może warto było od razu oddać na gwarancję, jakby się okazało, że to jakaś wada fabryczna, to wydaje mi się, że bez problemu by wymienili/naprawili ;)

      Usuń
    3. to faktycznie chyba mi się taka felerna trafiła, niestety butelkę kupiłam jeszcze będąc w ciąży, a zaczęłam używać nie dawno.. i nawet choćbym chciała zareklamować to już pewnie za późno :) ale może się skuszę na nową bo te z canpola fajne - ale małej smoczek nie odpowiada, więc i tak wkładam tam aventa...

      Usuń

Copyright © 2014 Łobuziaki , Blogger