poniedziałek, 24 listopada 2014

16. Książeczki dla maluchów

Kolejna porcja naszych nowych - starych książeczek. Starych bo kupionych jakiś czas temu, nowych bo nie chciałam synkowi dawać wszystkich na raz więc dla niego są nowe :)

Kolejne książeczki z naszej domowej kolekcji z serii "Obrazki dla maluchów"

1. "Przyroda. Obrazki dla maluchów" - wyd. Olesiejuk
 Lubimy, mówimy, opowiadamy :)




2.  "Dbaj o zdrowie. Obrazki dla maluchów" - wyd. Olesiejuk
 Ciekawa książeczka opowiada np. jak należy dbać o ząbki, dlaczego trzeba i jak jeść, opisuje wizytę u lekarza, pomocna przy małych wypadkach :)


3. "Dobre wychowanie. Obrazki dla maluchów" - wyd. Olesiejuk
 No cóż najmniej zainteresowała mojego miśka mimo moich starań :) Ciężko wypowiedzieć te słowa od małego hehe... ale walczymy. Myślę, że zainteresowanie najmniejsze dlatego, że jest w formie historyjek a mój mały jeszcze tego nie ogarnia do końca :)


A na koniec nowa kolekcja do zbierania :) Bajki naszego (mojego) dzieciństwa. Część pamiętam, czasami tylko z obrazków. Pamiętam ich oryginalną wersję, małe papierowe książeczki, nie żadne grube strony jak teraz bywają.. Jak otworzyłam tę książkę to aż się do siebie uśmiechnęłam.

4. "Poczytaj mi mamo. Księga pierwsza" - wyd. Nasza Księgarnia

 Kto nie zna Kota Filemona, no chyba każdy :) Bajka mojego dzieciństwa
 A tu nawet uchował się mój Filemon :) Wersja pamiątkowa, trochę poplamiona, ale niestety mimo intensywnych wysiłków lata w szafie sprawiły swoje.. ale ukochana maskotka z dzieciństwa jest :D
 Mała niebieska dziewczynka też mi jest znana, choć pamiętałam tylko obrazki, że część była kolorowa a część biało-niebieska... pamiętam że zastanawiało mnie to dlaczego taka jest "niedokolorowana" :D
Już nie mogę się doczekać następnych co w nich znajdę, którą bajeczkę będę pamiętała :)

6 komentarzy:

  1. ach... poczytaj mi mamo... klasyka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas książki ciagle robią furorę, nawet jesli sa stare i obejrzane milion razy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas również wszystkie są w ciągłym użyciu.. nie ważne czy stare czy nowe :)

      Usuń
  3. Ja mam kilka książeczek z serii "Poczytaj mi mamo" jeszcze ze swojego dziciństwa. Moja ulubiona to "Pan Maluśkiewicz i wieloryb".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też szukałam u siebie, ale niestety nie znalazłam :(

      Usuń

Copyright © 2014 Łobuziaki , Blogger