środa, 12 listopada 2014

11. Naklejki ścienne - tak czy nie?

W zeszłym roku gdy remontowaliśmy pokój dla dzieciaków miałam pomysł, żeby namalować na ścianach zwierzaki... tak, tak własnoręcznie :) Jednak trafiłam na allegro na naklejki ścienne i stwierdziłam, że ja tak ładnie pewnie nie namaluję zwierzątek a i roboty będzie mniej bo co to nakleić i gotowe. Zamówiliśmy w sumie jeden wielki zestaw ze zwierzątkami, naklejkę - drzewo z miarką oraz mapę, a to dlatego że razem z M. jesteśmy... geografami :)
Naklejki są bardzo ładne i kolorowe, bardzo ożywiły dziecięcy pokój, jednak niestety po roku niemal każda się odkleja. Więc w sumie czy było warto... myślę, że mimo wszystko warto :) Bo radość dziecka była bezcenna. Do tej pory uwielbia chodzić i pokazywać na ścianie zwierzątka. Na razie chodzę raz w tygodniu i dociskam ściereczką te naklejki, żeby tak nie straszyły. Szkoda tylko, że pewnie za jakiś czas odpadną i będzie trzeba wymyślić coś w ich miejsce. Mam nadzieję, że do tego czasu będziemy już się budować :D






 Nawet stara szafa dostała nowy wygląd :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Łobuziaki , Blogger