sobota, 8 listopada 2014

10. Hobby mamy :)

Dziś mniej dziecięco bardziej kobieco.. :) Dziś trochę o mnie, choć z dziećmi w tle. Powiecie, że może staromodnie, że tym nasze babcie się zajmowały.. ale ja też to lubię. A mianowicie lubię rękodzieło, a dokładniej sama je wykonywać. Jak szalona porywam się co róż na nowe techniki (jakbym miała mało zajęć :) )

U mnie w domu zawsze się robiło. Robiła babcia, mama a teraz robię i ja. A co robię, robię na szydełku, na drutach, wyszywam i masę innych rzeczy. Trochę moich rzeczy znajdziecie tu http://robotkowo-jessi.blogspot.com/ :)

A dziś wam pokażę moje przygotowania na zimę :) Czapka z szalikiem dla synka.


Kolorki dobrane tak aby połączyły kombinezon (szary z pomarańczowymi elementami) oraz buty zimowe (niebieskie). Komplecik wykonany z mięciutkiej i przyjemnej włóczki Everyday Big

Model niestety nie dał się ustrzelić w komplecie, bo przecież to na dwór ;)

A na drutach już kolejna rzecz tym razem dla córeczki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Łobuziaki , Blogger